maandag 23 mei 2011

Het weekend is weer voorbij..

Het opstarten ging niet al te vlekkeloos..  Eerst een halfuur lopen stoeien met de snooze functie en daarna de trein gemist(misschien wel bewust, want met de auto scheelt het bijna 3 kwartier). Op de weg zijn er natuurlijk wegmisbruikers die het fijn vinden om met 100 kilometer per week de linkerrijbaan bezet te houden en maar vloeken en wijzen als je dan van rechts inhaalt. Mevrouw lever uw rijbewijs in en ga met het openbaarvervoer. Aangekomen op de plek van bestemming was het ook nog zoeken naar een parkeerplek. Dit gaat best moeilijk als iedereen zijn/haar auto dubbel parkeert. Dan maar op een plekje met een mooie gele streep, hopen dat er bij terugkomst geen mooie gele bon onder mijn uitgedroogde ruitenwisser wappert. Tot mijn verbazing was dit niet het geval. De zwarte batmobiel zonder airco stond alleen niet in de schaduw geparkeerd, dus het was weer heerlijk zweten op de terugweg. Thuis aangekomen heb ik nog lopen stoeien met de poortdeur en geprobeerd de steunpilaar te breken met mijn elleboog. Helaas is dit niet gelukt. Wat wel gelukt is, is het vinden van mijn tegenstander met het spelletje verstoppertje. Ja het was weer een goed potje vannacht. Wie niet weg is, is gezien. Splets zo tegen de muur op. Meneer de muskiet, s'nacht ben je goed, maar overdag ben ik beter. Pff.. nu maar weer aan mijn huiswerk met GTST op de achtergrond. Ludo, jongen... doe nou niet zo moeilijk, bel gewoon iemand om haar op te ruimen..

Het weekend is weer voorbij. Bijdeze de video van de dag, tenminste de video die de gehele dag in mijn niet rationele gedeelte van mijn hersenkwabben afspeelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten